Rozrywka narodowa w Pomrocznej. Pomysł na weekend. Pomysł na wieczór. Pomysł na imprezę, na randkę. Jaki pomysł? No przecież dobrze wiecie.
Skuć się, nałoić, schlać, narąbać, nabzdryngolić, naebać, naspawać, urżnąć.
Te popularne określenia dotyczą pewnej, szczególnej formy picia. Pijemy coś, pijemy tego dużo, najlepiej aby oscylować wokół zerwanego filmu.
Fachowcy potrafią dotrzeć do tej granicy i jej nie przekroczyć. Amatorzy przerywają taśmę mety szybko i nie pamiętają potem o swoim sukcesie.
Memy o piciu są więc szczególne. Troszkę pachną bukietem ryzyka, półlegalności, takim byciem na przekór systemowi.
Chętnie dzielimy się takimi mądrościami. Szczególnie w piątek.
Sami, zupełnie za darmo, nieprzymuszeni robimy sobie wódę z mózgu. Choćby ten filozoficzny fragment dialogu. Jest dowcipny i powinien być zakończony wybuchem rubasznego śmiechu. Takiego jednoczącego, takiego wzmacniającego relację. To niemal namiastka wspólnego napicia się.
Kto nie pił wódki z sokiem, lub bez soku - niech pierwszy rzuci kamieniem.
Nieświadomie, lub świadomie jest więc, niczym wirus, przenoszona informacja, że wódka z sokiem to eliksir szczęścia.
Chamskie, tendencyjne te pytania. Takie manipulatorskie, przewrotne.
Nie, to tylko zmiana punktu widzenia, żeby pokazać jak obłudnie traktujemy niektóre sprawy.
Każdy dobrze wie, że to nie jest eliksir szczęścia, gdy pomyśli o swoich bliskich. Ale, gdy myśli o sobie, to już ta myśl przechodzi jak koń trojański, witany jako wspaniały dar.
Promocja produktów alkoholowych to jest czołg. Tam, gdzie można na drogiej sprzedaży taniego produktu zarabiać krocie, tam jest szansa na nieszablonowe formy zachęcania. Zwykła reklama może nie pomagać. To musi być coś wiarygodnego, to ruch oddolny, to styl życia, to zabawa.
Skuć się, nałoić, schlać, narąbać, nabzdryngolić, naebać, naspawać, urżnąć.
Te popularne określenia dotyczą pewnej, szczególnej formy picia. Pijemy coś, pijemy tego dużo, najlepiej aby oscylować wokół zerwanego filmu.
Fachowcy potrafią dotrzeć do tej granicy i jej nie przekroczyć. Amatorzy przerywają taśmę mety szybko i nie pamiętają potem o swoim sukcesie.
Memologia
Memy mają nas jednoczyć. Jeśli sobie wysyłamy takie chlane, to znaczy, że jesteśmy równiachy i lubimy się napić. No bo przecież kto nie pije, ten kabluje. A kto chce być uznany za kabla.Memy o piciu są więc szczególne. Troszkę pachną bukietem ryzyka, półlegalności, takim byciem na przekór systemowi.
Chętnie dzielimy się takimi mądrościami. Szczególnie w piątek.
Sami, zupełnie za darmo, nieprzymuszeni robimy sobie wódę z mózgu. Choćby ten filozoficzny fragment dialogu. Jest dowcipny i powinien być zakończony wybuchem rubasznego śmiechu. Takiego jednoczącego, takiego wzmacniającego relację. To niemal namiastka wspólnego napicia się.
Kto nie pił wódki z sokiem, lub bez soku - niech pierwszy rzuci kamieniem.
Nieświadomie, lub świadomie jest więc, niczym wirus, przenoszona informacja, że wódka z sokiem to eliksir szczęścia.
Teraz poprzynudzam. Uwaga zaczynam.
Chcecie, aby wasz mąż był tak szczęśliwy? A może chcecie tego eliksiru dla swojej żony? O, już wiem, każdy chce szczęścia dla swoich dzieci - może trochę eliksiru dla dzieci?Chamskie, tendencyjne te pytania. Takie manipulatorskie, przewrotne.
Nie, to tylko zmiana punktu widzenia, żeby pokazać jak obłudnie traktujemy niektóre sprawy.
Każdy dobrze wie, że to nie jest eliksir szczęścia, gdy pomyśli o swoich bliskich. Ale, gdy myśli o sobie, to już ta myśl przechodzi jak koń trojański, witany jako wspaniały dar.
Promocja produktów alkoholowych to jest czołg. Tam, gdzie można na drogiej sprzedaży taniego produktu zarabiać krocie, tam jest szansa na nieszablonowe formy zachęcania. Zwykła reklama może nie pomagać. To musi być coś wiarygodnego, to ruch oddolny, to styl życia, to zabawa.
Ale fajna zabawa. A umiecie się jeszcze bawić bez alkoholu, tak jak dzieci? A jak się bawicie, to jest fajnie, czy tylko dążycie do tego, żeby było fajnie. A jeśli dążycie do tego, żeby było fajnie, to wy sami ustawiacie drogowskazy do tego szczęścia?
Komentarze
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz. Zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.